naosaga.blogg.se

Herr Transsexuell här. Band-besatt 14 årig pojkvasker med för många hormonvågar.

Är kärlek allt du verkligen behöver?

Kategori: Allmänt, Funderingar

Halloj~
 
Jag skulle då logga in och såg att någon hade gått och gift sig, grattis isånnafall.
Sedan såg man en liten länk grejsimojs med ''All you need is love''
Då undrar jag lite, hur de tänkte där.
Iförsig, länken kan vara ett blogginlägg eller något jag vet inte.
Men den simpla meningen, kan nog ha en större budskap eller mening än att bara vara romantisk.
 
Behöver vi bara kärlek i livet?
Är det verkligen det vi behöver?
 
För mig själv så anser jag att kärlek har nackdelar och fördelar.
Men kärlek gör ont oftast, men ibland den som torkar bort tårarna.
 
Fastän kärlek kan göra så mycket att man kan älska sig själv igen.
Det har iallafall min första relation upplevt.
Hen mådde bättre på grund av mig.
Det gjorde mig mer eller mindre stolt, och glad.
Hen gjorde så jag kände mig bättre också...
 
Så jag antar att kärlek kan vara det enda vi behöver.
 
Jag minns, när jag och min vän skulle göra lerfigrurer som symbolierar jesus, gud och allt sådant (konfirmerar mig)
Jag gjorde en ros, och alla blev like ''O_O.. så duktig du är''
Hon gjorde en sten med orden Love inritat.
 
Sedan torkat, sedan målat av oss.
De skulle sedan bli förstörda.
''Let's make something beautiful and destroy it!'' börjar jag tänka för jag är så jävla band-besatt och det är en bit av en lyrics av Pierce The Veil.
 
Min gick sönder då, men inte hennes.
Då sade våran präst ''Kärleken är okrossbar'' (för vi pratade om att kärleken är starkast)
Det var ett bra och roligt skämt, men när jag tänker mer eller mindre på det så är det rätt sant egentligen.
 
 
Ibland känns det som att jag kan inte rädda alla jag vill rädda... för det är nästan helt omöjligt.
Livet är sådant... att man ibland inte kan göra det man ville göra.

Men eftersom min liv är så långt nu så tänker jag iallafall göra en bra förändring här i världen.
Och det börjar med att jag käfter emot folk med mer eller mindre lagbrytande och kränkade åsikter.
såså
 
herrå~
Kommentera inlägget här: