naosaga.blogg.se

Herr Transsexuell här. Band-besatt 14 årig pojkvasker med för många hormonvågar.

Jag gillar inte vissa situationer

Kategori: Allmänt, Funderingar, Musik

 
Hellu~
 
Jag har övat gitarr idag, hoho estet jävel. (menat till mig om ni då förstår, nåja)
Sedan har jag lyssnar på musik som vanligt, läst lite.
Inte pluggat, vilket jag borde göra men... det är måndag, jag gör det imorgon.
Jag kollade sedan på visningar, jag trodde väl att det skulle vara 1 eller 2 något sådant igår.
*tittar på visningar* *tillåt mig att dö lite*
Liksom, 10 för mig är som ''wow'' sedan var det omkring 60.
Inte lite från en hjärtattack, *hosthost*
 
Har dock märkt en sak, att jag är väldigt väldigt obekväm i vissa situationer.
Såsom att träffa nya människor, eller att äta i som allmänhet.
Har inget problem med människor (eller faktiskt, till stor del men vad kan jag göra?) eller mat.
Jag kan liksom äta ensam, men jag äter ju inte onormalt mycket eller lite.
Men jag antar bara själva eventen att fika eller att äta något men någon är så jävla obekvämt, sedan så vill jag aldrig umgås om det är folk eller gäster.

Sitter i mitt rum och känner mig bekväm, spelar gitarr stuffen datten och bara enjoy myself.
Har inte speciellt mycket att göra, kan dock ge er en finfin bild på Sebastian Michaelis
 
See yo later~
 
 
Kommentera inlägget här: