naosaga.blogg.se

Herr Transsexuell här. Band-besatt 14 årig pojkvasker med för många hormonvågar.

Slipknot

Kategori: Band, Bandtips, Musik

 
 
Hellu hellu, detta är då det första bandbloggeriet då.
Som ni kanske, eller inte kanske känner till bandet Slipknot.
Som startade vid 1995, många bandmedlem ändringar men just nu enligt några källor är då 7 st i bandet.
Slipknot är då ett metalband, och som jag personligen älskar och vad min bror har influerat till mig när jag var mindre.
 
Min favorit låt måste vara Physcosocial, och kan bara lyssna och lyssna om på den igen.
Det finns mycket fördomar mot metal, vilket är synd.
Jag började då lyssna på lite lugnare punk, sedan rock och hamnade till deathcore.
Så metal är absolut en av de bästa musik genrerna som existerar enligt mig.
 
Ciao~
 
 
Kommentera inlägget här: